قابل توجه دختران

قابل توجه دختران: مراقب اين دسته از پسرها باشيد و در روابط خود جذب ظاهرسازى و وعده و وعيد اين افراد نشويد!

متاسفانه در جامعه امروز برخى از پسرها براى اين كه به اهداف خود برسند و براى اين كه به اصطلاح خودشان در ميدان رقابت با از ما بهتران (پسرهاى بهتر از خودشان)، مغلوب نشوند و طرف خود را از دست ندهجند، بعد از يك موقعيت شناسى و شخصيت شناسى از طرف مقابل خود، از بيان دروغ و وعده كم نمى گذارند، مخصوصا در خصوص وعده ازدواج و به بهانه اين كه بيشتر همديگر را بشناسيم، يا فعلا درگير يك پروژه هستم و يا يك مشكل بزرگ كارى يا خانوادگى دارم رابطه را شامل مرور زمان مى كنند و بعد از يك مدت كه تنهايى خود را پر كردند و … به محض پيدا شدن يك گزينه مناسب تر، يك بهانه اى جور مى كنند و ناگهان شما به خود مى آييد و مى بينيد شما مانده ايد و آرزوهاى قشنگى كه در ذهن خود ساخته بوديد و فرصت هاى از دست رفته واقعى خود و البته آسيب هاى روحى و…! براى تشخيص چنين افرادى يك مقدار دقيق تر رفتار طرف مقابل خود را زير نظر داشته باشيد: اگر طرف مقابل شما به اصطلاح دم دمى مزاج هست و حرف هاى خود را تغيير مى دهد، اگر وعده هاى خود را مرتب به تاخير مى اندازد، اگر زياد توجيه مى كند، اگر بدقول هست، اگر احساس مى كنيد دروغ مى شنويد، پس خود را اميدوار نكنيد و فريب ندهيد، زيرا چنين فردى گزينه مطلوب مورد نظر شما نيست!

فردى كه واقعا قصد ازدواج دارد و مرد باشد، از راه درست و عرف آن وارد مى شود!

تجربه ثابت كرده است كه از جمله چيزهايى كه آينده را تضمين مى كند صداقت، سلامت از همه لحاظ و از همه مهمتر محبت است، پس اگر به دنبال آينده خوب هستيد، اين فضايل را در طرف مقابل خود جستجو كنيد!

در اين موارد بهترين حالت اين است كه از مشاوران ازدواج استفاده كنيد تا بتوانيد تصميم به موقع و درستى را اتخاذ نماييد! محمدعلى نژاديان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا