مقاله «محمدعلی نژادیان» در دومین همایش ملی حکمت اسلامی، اقتصاد و مدیریت «مقاله برتر» شد

بعد از ظهر امروز پنج شنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ، در مراسمی با حضور مسوولان کشوری و استانی، دومین همایش ملی حکمت اسلامی؛ اقتصاد و مدیریت با معرفی مقالات برتر و اهدای تندیس و لوح تقدیر در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت‌شناسی به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، مقاله محمدعلی نژادیان مدیرمسئول این رسانه باعنوان «بررسی مفهوم موفقیت‌شناسی در ادبیات اسلامی با محوریت رفاه شهروندان» به‌عنوان یکی از مقاله‌های برتر این همایش انتخاب شد.

مقاله فوق توسط نشریه پژوهش‌های بازاریابی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در 14 مرداد 1402 منتشر شد. برای مشاهده اصل مقاله اینجا را کلیک کنید.

در مراسم افتتاحیه دومین همایش ملی حکمت اسلامی؛ اقتصاد و مدیریت که در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه و با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد؛ دکتر بیت الله اکبری مقدم عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دبیر علمی این همایش ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این همایش، از حمایت های دکتر زینالی و حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه و از عوامل برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد.

مقاله برتر در دومین همایش حکمت اسلامی، اقتصاد و مدیریت

 در ادامه، دکتر صادق عابدی دبیر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دبیر اجرایی دومین همایش ملی حکمت اسلامی؛ اقتصاد و مدیریت ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های دکتر زینالی و حجت الاسلام خسروپناه برای برگزاری این همایش گفت: امیدواریم به زودی مقالات برتر این همایش در مجلات معتبر علمی چاپ و منتشر شود.

گفتنی است؛ در پایان از نفرات برتری که موفق شدند مقالات خود را در دومین همایش ملی حکمت اسلامی؛ اقتصاد و مدیریت ارائه کنند؛ با اهدای تندیس و لوح، تقدیر به عمل آمد. هم چنین از عوامل اجرایی این همایش با اهدای لوح قدردانی شد.

برای دریافت کتابچه دومین همایش ملی حکمت اسلامی، اقتصاد و مدیریت اینجا را کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا